Ben de aynı durumdayım 39+2’de.. nstde çıkan kasılmalarım gibi nefes sıkıntısı geliyor 10 dakkada bir ama başka belirti yok. Gelsin diye 3 gündür merdiven çıkıp in, yürü, bol hurma ye gibi önerilere uyuyorum ama beklemede gibi hala.. Doktor da 40 bitsin 3 gün en fazla beklerim dedi. Sonrası için siz beklemek isterseniz imzanızı alırım dedi.. Sizde ne kadar bekliyorlar doktorlar?