Beyzaalvi canım benim de 32. haftamda kontrole gittiğimde 2 kat dolanmıştı kordon. su fazlalığı var demedi doktorum. kordon boyu uzun olabilir demişti. ama hiç korkma bişey olmaz açar dedi. çünkü hareketleri iyi keyfi yerindeydi. 2 hafta sonraya randevu verdi. o sürede de hareketleri azalmadı gayet normal devam etti. kontrole gittiğimde bir kat açmıştı kordonu. kilosu ve boyu haftasına göre uyumlu.şuan tek kat kaldı. hareketlerinde sıkıntı yok yine çok şükür. haftaya bir kontrolüm daha var. umarım açmış olur. ama açmamış olsa da sorun etmiyorum keyfi yerinde gelişimi normal olduğu sürece sorun yok. doktor da aynı şeyi söylüyor zaten…