Beyzaalvi Kızlar ben 22 haftalık gebeyim de çok korkuyorum bebeğin kırdonundan hep aklıma geliyor sürekli düşünüyorum acaba bebeğin boynuna sarılamışmıdır diye ne yapmalıyım ve ya o kadar korkulacak birşey mi ne olur bana cevap verin 😔😔
Esila300920 Beyzaalvi allahın izniyle bir şey olmaz öncelikle içinizi ferah tutun.. hareketlerinde azalma olursa belki korkutabilir o da bebekten bebeğe değişiyormuş.. dua etmekten başka çaremiz yok
Prensveprensesinannesi Beyzaalvi inanın bende çok korkuyorum benim bebeğim çok hareketli doktora da suyu fazla deyince kordon daha riskli oluyormuş sağ salim kucağımıza alalım miniklerimizi
67380ipek Beyzaalvi korkma canm Allaha sığın benm de ilk gebeliğim 22 hafta dayım hala hissetmedim bebeği 2 gün önce doktordaydım normal dedi kalbini ferah tut nerden aklına geldik öyle
Necvaayyldz Beyzaalvi bende 22 haftalığım benimde 20 haftalıkken gittiğimde ayrıntılı ultrasonda suyun fazla dedi benim de kaç gündür aklımda ya dolanırsa felan diye hareketlerini hissediyorum ama dün mesela sanki az oynadı gibime geldi ama normalmiş tabi bu haftalarda 😌 sağlıklı bi şekilde kucağımıza alalım Allah’ın izniyle 🥰
Beyzaalvi Prensveprensesinannesi Rabbim yardımcın olsun inşallah hiç birimizi evlatlarımızla sınamasın inşallah canım yaaa 😔😔 kaç haftalık
Beyzaalvi 67380ipek ya valla hep teyzem komşular felan bebeğin boynuna kordon dolanmış erken doğum olmuş felan deyince artık daha aklımda kaldı 😔
67380ipek Beyzaalvi fazla kurma kafanda rahat ol ilk gebeliği de bebeğin kalbi neden durdu nasl anladn
Beyzaalvi Necvaayyldz Amin amin inşallah canım benim benimde normalde uyandığımda bebeğim kıpır kıpır ama uyandıpımdandır bugün bebeğimden çıt yok
Prensveprensesinannesi Beyzaalvi içinizi ferah tutun dua etmekten başka çare yok hareket lerinide takip edin
Beyzaalvi Prensveprensesinannesi ama bu haftada hareket düzensizliği olur diyorlar bu haftada hareket takip edilir mi
Prensveprensesinannesi Beyzaalvi yok ama yinede aşırı bir sakinlik olursa hareketsizlik filan doktorunuza sorun derim
pera_ Beyzaalvi 27 ci hafta da gittiğimde baya kordon dolanmıştı bebeğimin boynuna suyumda fazlaydı ama sonradan gittiğimde çıkartmış hiç birşey olmaz dolansada çıkartıyor hiç korkma zararı yok kordonun Allah’ın izniyle hatta yutubede de kaaan kocatepe bu konu hakkında yorum yapmış bir dinle istersen daha rahatlar için
Beyzaalvi 67380ipek benim 4 aylık bebeğim karnımda ölmüştü ben rüya gördüm bebeğimi düşürdüğümü sonra uyanınca aşırı nefes kesintisi yaşayınca kontrole gitmek istedim ve gittiğimde ölmüştü