Benim serklajli 3. Hamileliğim
Ilkinde acil serklaj oldu 22. Haftada ama tutmadı ve bebeğim 26. Haftada doğdu , 10 gün yaşadı ..
Ikinci de 14.haftada serklaj oldum, sürekli yattım çok dikkat ettim 31+3 de doğum oldu. Kızım 16 aylık.
Ve şimdi 3. De yine 14. Haftada serklaj oldum, hiç yatamadim, dikkat etmedim, ilaçları bile kullanmaya doğru düzgün vaktim olmadı amaaa 31. Haftaya kadar geldimcok şükür. Dün ciğer geliştirici iğnesini de oldum ama sanki bebeğin hareketlerinde azalma var. Allah’ım insallahvaktinde doğar çünkü kuvez beklemek zor