Medihammm4220- Ben de 25. Haftamda oldum serklaj. Gecen hafta mesaneme cok baski oluyor diye gittim doktoruma. Sordum acikca , bebegi dikis mi tutuyor dedim yok dedi bikac aciklama yapti. Ama doktorum beni heyecanlandirmamak.adina bazi seyleri soylemiyr. Siz bu sekilde ne tur belirtiler yasiyorsunuz. Mesrla dikis bebegintutunca vajinada aci , batma vs yada idrar yapilan kisimda aci vs mi hissedilihor. Tam olarak ne yasaniuor ?