Semayunus12 çoğu insan kötü yorum yapıyo ama ben gittim memnunda kaldım. Doktor adı Sadık Şahin. Kontroller icin gittim doğumu özelde düşünüyorum ama bilsem bu doktor doğuma girecek Zeynep Kamilde doğum yapardım. Çok ilgili. Evet ultrasonları özeller kadar gelişmiş durumda değil ama önemli olan doktorun ne gördüğü 😊
Bide bence biraz kişiye göre davranıyolar. Mesela ben gittiğimde bi kadın vardı. Sürekli doktorun odasına girip çıkıyodu. Girişteki görevliler uyardı kaç kere, kadın anlamadı. Artık sonunda sesli şekilde uyarmak zorunda kaldı. Bence haklılardı 🤷🏻♀️