AyLaSdt elkakimmon ben süt hayatımdan çoktan çıkarmıştım şimdi laktozsuz da olsa arada içiyorum yoğurt bile gaz yapıyor refluden dolayı herşeyi zaten yiyemiyorum meyve bile yapıyor neyi ayıracak insan böyle
AyLaSdt Elifcee25 herkes yanar ben üşürüm zaten bana da sıcak iyi geliyor bir türlü vücudumu alıştıramadim soğuğa 😊