AyLaSdt bende hamile kalmadan çekerdim hastanelik olurdum, ilk aylarda çok çektim 8-9 haftalıkken. Sıcak tut kendini, Rezene çayı bulabilirsen iç. Ben o kadar sancılanıyordum ki eşim sokağı çıkma yasağı varken gidip aldı nöbetçi eczaneden. Gerçekten iyi geldi. Daha öncede apandisit ameliyatı olmuştum ameliyat sonrası gaz birikmişti o zaman da doktor önermişti.