Deletedmom337 Canim doktor hic benim.acikligima bakmamisti dogum sabahi kontrole gittim hicbirsey yok 20 temmuzda gorusuruz dedi eve geldim suyum geldi hastaneye tekrar gittigimde 3 cm açılmamış vardı öylelikle dogum.basladi ama.ben cok hareketliyim taşınma asamasindayim birde suan surekli.temizlik yaptim bol su ve yürüyüş belki onlarin faydasi olabilir hic yerimde oturmadim.yani 🤭