Merve-2017 BeNde 39+5 de Doğum yaptım yani 07.07.2020 rabbim kolaylık veriyor normal Doğum oldu sadece korkmayın dua edin 🐣🐣 ama Bebişin enfeksiyon kaptığından şuan yoğun bakımda dua edin 🤲
_2prensesannesi_ Merve-2017 Ayni gun dogum yapmisiz suan nasil bebisim durumu insallah kavusursuniz hemen🙏🏻💜
Babykitteniscomin MerveAkty sorma yahu bide insan daha çok doğsun istiyo böyle gelmedikçe, onlarda inadına gibi gelmek istemiyor 😹
Annisko Masalimobenim şu an heyecan yaptım yarın nst miz var 🙈😍🧚♀️bakalım nasıl olacak ne dicek doktorumuz.saglikla gelsinler de bebişlerimiz😍😍🙏
_2prensesannesi_ Annisko amin cok tesekkur ederim evet ayni zaman dilimindeydi ama kizim 15 gun erken geldi suyum geldi birden tam 38 haftalik doğduk cok sukir darisi saglicakla size 💜🙏🏻😚
_2prensesannesi_ Babyveannesi Amin cok tesekkur ederim ilk dogumuma gore evet biraz daha zor gecti bu sefer ama doğduğu an agri sizi geçti bebek biraz iriydi o yuzden zorlandim sanirim 😊
_2prensesannesi_ Esragg Amin tesekkur ederim 😊 ilk Doğumum 37+5 de oldu bu seferde 37+6 da suyum geldi ama tam 38 haftalik dogurdum cok yakin yani sizinkide oyle olabilir belki 😊🤗
_2prensesannesi_ Aylaninannesi Tesekkur ederim sira sizlerde artik saglicakla alin kucaginiza hepiniz insallah 😊💜
Wonderanne _2prensesannesi_ Allah bağışlasın hayırlı uğurlu güzel uzun bir ömrü olsun hayırlı bir evlat olsun InsaAllah 🌸🤗🤲🏻
_2prensesannesi_ aysehifa4 Benim birden suyum geldi gittigimde acilmam 3 cmdi öylelikle doğum basladi 😊