Oğlumu 4 aylıkken sünnet ettirdim ve kesinlikle doğru karar💪🏻 Çok çabuk iyileşti hiç acısı huysuzluğu olmadı 🙏🏻Zaten 15 dk sürdü sünneti o oyun oynarken doktor hemen yaptı😂 4 aylık yaptırmamın sebebide yumurtalardan biri keseye inmemişti onun inmesini bekledik lütfen sizlerde dikkatli olun bazen doktorlar görmeyebiliyor özellikle sorun doğduktan sonra kontrollerde ultrasonla mutlaka bakıyorlar❤️ Şimdi 2.oğluma hamileyim nasip olursa onu doğduktan sonra sünnet ettireceğim 💪🏻❤️