Papatya011 Hatice97 dün gece civilde gece fırsatı vardı orda görünce sipariş ettim sabaha kargoya vermişler canım daha görmedim o yüzden ama güzele benziyor kuması penye değil 😊
Papatya011 Filiztuana aynen bende ilk defa bu setin içinde gördüm anneme sordum o da bir haber 😁 sandı kendim belime sarcam büyük bir kuşak😁
Papatya011 Hatice97 şuan yıkadım kuruyor kırışıktır ama söyliyim😁😁 istersen yarın bir ütü vurup öyle atayım resim
Hatice97 Papatya011 tamam Canım benim bebeğim eylül 15i gibi doğacak sence jakarlı olur mu sonuçta havalar soğuyacak?
Papatya011 Hatice97 benim 29 eylül de doluyor 40 haftam😁😁 altına zıbın da giyilecek ya bence bir sıkıntı olmaz diye düşünüyorum ama bakalım 😁😁
Naylonbranda Papatya011 bebeğin beline sararar canım.hatta eskiler bel kuşağı derler bebeklere dikerler diye biliyorum bebegi daha sağlam tutmak icin