Kızlar bügün itibariyle 30+2 haftalığım 2 gün önce kontrole gittim herşey yolunda dedi doktor bir sıkıntı yoktu bebek baş gelişti ama dün 4 5 gibi birden bire karnıma sancı girmeye başladı aralıklı ve bebeğim çok hareketliydi 9 a kadar bekledim geçmeyince acile gittim muayene oldum açıklığım yoktu doktor ultrasondan baktı bir sorun yok dedi bebek hareket ediyor dedi başı da sol tarafımdaydı bugün o sancılar devam etti kızım bugün de çok hareketli ve çok sancım oluyor ne zaman geçer bu hiç geçmeyecek gibi bu arada 2. Gebeliğim bu oğlumda hiç böyle birşey yaşamadım başına gelen anneler cevap verebilir mi lütfen 😔😔😔