bal_bebek8 öncelikle size ayrı bebeğinize minik oğlunuza çok çok ayrı üzüldüm😔ben içmiyorum evlenmeden öncede içmiyordum nasıl bir his bilemem ama benim annem tiryakisiydi ve evlendiği eşi kalp hastası olduğu için ya sigara ya ben diyince bırakmak zorunda kaldı ki günde 2 pakete kadar içerdi o yüzden tavsiye vermek istedim annem hiç paket almadı bir anda yok etti çevresinde de ona sigara verecek sigara içen biri olmadığı için alıp içemedi ilk zamanlar çok zorluklar çekti saatlerce fındık çekirdek yediğini biliyorum ama birazda YOK tabiri olmalı bence yok olan bir şeyi içemezsiniz hiç almayın yanınızda çakmak dahi bulundurmayın ve size verebilecek kişilerden de uzak durun kimse yanınızda içmesin izin vermeyin annem günlerce dışarı bile çıkmamıştı bakkaldan dayanamaz alırım diye umarım sizde en kısa zamanda bırakırsınız😕