bal_bebek8 hamilelikten once ben de iciyordum ama ogrenir ogrenmez biraktim. erkek kardesim doktor, o der ki: “her duman cekisinde evladini boguyorsun, oyle dusun”
simdi sen, o gunahsiz melegi, kendi zevkin icin o hale sokmak ister misin? Bence aklina bunu getirmelisin. Bu uyursturucu degil ki basa cikamayasin. Kendini baska seye odakla ya da sana iyi gelecek olani sen zaten bilirsin kardesim. Simdi bir sorun olmasa, o nikotin illa ki senin bilmedigin bir seylerini etkileyecek o cocugun. Yazik gunah evladina…