Sbrkrmrsel korkmanıza gerek yok. Ben gebelik başından beri kullanıyorum şuan 8. Haftadayım sabah akşam vajinal olarak kullanıyorum. İlk başta yerleşme kanaması olmuştu o zaman verdi kasık ağrılarım devam ediyordu o yüzden hala kullanıyorum. Bu ilaç düşük riski için veya kasık bel ağrıları için doktorların verdiği ilaç endişe etmeyin. Ağızdan alınca baş dönmesi halsizlik yapıyor isterseniz vajinalde kullanabilirsiniz. Sağlıkla kucağınıza alın yavrunuzu🐣🤰