Guul Allah razı olsun canım 4 ay önce bebeğimi kaybettim 17 haftalıktı suni sancıyla aldılar bebeğimi bu bana umut olacak ufacık bi koyulaşmaya bile patiklerini çıkardım 4 aydır bakamıyordum görünce ağlıyordum inşallah vardır 2 senedir bekliyorum rabbim isteyen herkese versin