Merveee6
Var qibi canım ben adetim qectikten sonra 8 11 ve 15.qün tekrarladı testi silik bile cıkmadı kac saat qeldim qittim baktım ama yok 🤷🏻♀️adetim qeceli 38 qün oldu ve biz öqrendik ki 5.5 haftalık hamileymisim doktora sölediqimde bazı insanların qebeliqi idrara qec düsebilir dedi içini ferah tut ins wardır yoksa bile 1 2 aya kadar hamis olursun Rabbimin izniyle dualarım seninle bida test yaparsan haber wer 😊