ayseeemiray kızlar 39 haftama giriyorum ama gelmiyor hafif sancılardan baska birsey yok son günlerim ellim yüzüm sisti böyle yüzüme yansıdı aslında ama yok bu ctesi kontrolüm var hemde catıdan bakacakmış 40 41beklemek istemiyorum 🤦🏻♀️sizler de durum
Hilalse ayseeemiray 38+6 bebeğimin başı kanalda 36dan beri ama ne sancım var ne açılmam sadece akşamları karnım ağrıyor ve iki gündür renksiz pıhtı geliyor alttan nişan galiba yarın kontrolüm var doktora sorucam benimde 40-41 beklemeye gücüm kalmadı 🤦🏻♀️🤦🏻♀️🤦🏻♀️
Fatma8988 ayseeemiray gercekten gelmiyor 39+2 yiz. sadece bebek kasılıyor toparlanıyor karnımda.. acıklık bakılmadı 37de catı muayenesi oldum sadece. 3 günde bi kontrolüm var artık… napacağımı sasırdm
Pelbtgn ayseeemiray bende 39+3 teyim daha kanala girmemişti gerçekten doğurmak istiyorum inşallah sürpriz yaparlar 🙏🏻
Nefesinannesi1 Bende 38+3 sancılarım var ama bebis dönmemiş bile doktor sezeryan gibi duruyor dedi gün alicaz hafta sonu
Elifcoskun78 39+3 günlüğüm 1 cm açılmayla bekliyorum tahmini 13 temmuz du ama doktor pazartesi bakarız gelmezse ayın 20 sine kadar bekleriz dedi biran önce doğurmak için dua ediyorum gelmek bilmiyor oğluşum 🙄😂💙
ayseeemiray Hilalse bende 40 41 düşünemiyorum neolurum sıcak hava vücdum artık garipleşti şiştikce bir değişik oldum
ayseeemiray Fatma8988 ben hergün dua ediyorum sağlıcakla kendilindem gelsin diye ama sanırım 40beklicek gibi
Fatma8988 ayseeemiray 40 + ları bekleriz baktık bişey yok dogumu baslatırırz dedi doktorum😭 kendiliğinden gelmesi hem bebek hem bizim için daha iyi… Ebe arkadaslarım var hepside 42 ye kadar bekle diyor, olmamış meyveyi koparma müdehale ile diyor..
ayseeemiray Fatma8988 bebişler için birgün bile gelişimi için çok iyi ama bizlerde biran önce doğsun istiyoruz 🥰
ayseeemiray Yaman sağlıcakla kavuşun bende bir ara düşündüm sonra baktım surada birsey kalmadı sabret dedim