Edauysun Ben 31+1deydim bugün sordum doktoruma sizin icin nezaman uyar diye daha erken tabi ama sormak istedim 😊Ben normalde 20 agustos falan istiyordum 37+ 2falan oluyo ozaman doktorumda 26 27 yada 28 agustos gibi agustosta falan düşünüyormus acil bisey olmazsa 37 hafta erken olur dedi solunum sıkıntısi vb olursa hastanede kalması gerekir o yüzden 38.dolduralim dedi acil bisey olmazsa tabiki planı simdiden bu yönde mesela 28 agustos olursa 38+2 falan oluyor özel hastane olmasina ragmen erken almak istemiyor
Ilk kızimada 38.gün vermisti ama 3 gün erken dogmustu .😊