Anneolmayahasret Begm aynen oyle canim cok ta gecikmesin folic asit falan baslamasi lazim saglikli gebeligi olsun ins.
Begm Bende hamileyim çünkü gittim kese var bebek yok demişti geç dölenme olmuş ilk defa duydum böyle birşeyi 7mayis son adet tarihim ama bebek 7hafta 3gunluk gözüküyor pazartesi gittim kalp atımı başlamıştı 😊