Begm Arkadaşlar kız kardeşim me erken gebelik testi aldık hiç yapmadım ben hani bilmiyorum ben günüm baya geçer yaparım çıkardı bu erken gebelik testi ya bilemedim iki çizgi çıktı sizce varmı yaşayan varsa yaza bilirlermi
Caglanuroney Begm iki çizgi çıktıysa vardır bende 2 gün geçince kesin olsun diye yine de erken gebelik testi almıştım hemen iki çizgi çıktı aynı gün içinde kan verdim 680 çıktı hayırlı olsun kardeşine ama hemen kan versin 😍
Begm Caglanuroney Amin inşallah evet kanda verecek gününe iki gün vardı migde bulantısı baş dönmesi vardı bende erken gebelik testi aldım yaptık çıktı daha henüz 15gunluk evli şok olduk oda acaba varmı diye teredutte girdi size sorayım dedim
Begm Anneolmayahasret evet çünkü çizgiler cok açık pempe ikisi de demkki bebek daha küçük bizde öyle düşünüyoruz hayret ettik şok olduk 😅
Anneolmayahasret Begm 🤣 canm kan icin ozamn adet gununu beklesin simdi verirse deger az cikar yeni gebelik cunkü
Begm Anneolmayahasret aynen öyle bende biraz beklemesini söyledim 15gune kadar test ver dedim tamam dedi sonrada biraz dhaa bekler yoksa kese görünmez biraz beklemeliki kese görünsün
Anneolmayahasret Begm aynen oyle canim cok ta gecikmesin folic asit falan baslamasi lazim saglikli gebeligi olsun ins.