Erci İlk hamileligimde 6 da basladi 4 aya kadar kustum 8 kilo verdim. Şimdi de 6 haftamdayim bişey yok şimdilik bu sefer olmaz diye düşündüm ama demekki ilerleyen haftalrda olabiliyormus.Gerçekten cok zor bi durum kizlar Allah yardimciniz olsun
pembeblog Haftada başladı ama 20 haftadayım bazen devam ediyor prilam ilacını içiyorum sabah geçiriyor
Bugleemm Sinemooo inşallah çok uzun sürmeden biter sürekli mide bulantısı çok zor ilaç içmeyim diye direniyorum😐
MeltemMelmmm 5.+6 da başladı ve şuan 12 hafta oldu hala geçmedi hiç birşey yiyip icemez duruma geliyorum bazen çok zor bir durum allah yardimcimiz olsun
DilanDag Erci yedinci haftada başladı üç aylık olduğumuz da durdu çok şükür sürekli prilam kullanmak zorunda kaldım serumlar yedim 6 kilo verdim çok zordu ama geçti şükür
Ervasevgi Erci hamile olduğumu bulantılardan anladım ben günüm geçmeden şuan 8+2 yız ama çok kötüyüm ve hicbir ilacta fayda etmedi gerçekten çok zor 😢😢
Esin84 İlk çocukta hiç olmadı 2.cide yemekten sonra çok az birkaç ay oldu. 3. De hamile kalır kalmaz bir başladı bulantı maşallah 4.ay hala devam
Ervasevgi Esin84 en son doktorum prilam verdi 3 gundur içiyorum geceleri 2 tane ama ertesi gün kusmalarim daha da arttı herkese iyi gelen sey bana neden iyi gelmiyor ki acaba 😭😭
Pelin55 Erci ilk oglumda hic mide bulantim olmadi kizimda ilk başlarda baslamisti ama haturmamiuorum zamanjni bu bebegimde de 7.haftada basladi 18.haftama kadar devam etti mafdoldum u cok zorladi beni
Sndsdrtl Erci 7. Haftada başladı şu an 40. Haftadayım yarın doğum yapıcam hala devam ediyo kimseninki böyle olmaz umarım. 9 aylık süreç 5 yıl gibi geldi bana.
Erci Sndsdrtl annemde beni dogurana kadar kusmus hic birsey yiyemiyormus 750 gram dogmusum kucucukmusum yaşamaz demişler