Karla canım kaç doz vuruluyosun bide havasını nasıl alıyorsn bana saat 10da 2ye getir vur dedi hemşire anlattı ama 1 e getirip basıcaksın havasını alcaksın dedi, yaptım iğneyi kendime imşallah olmuştur ya sabah ölçüçem bakalım benimde açlıklarım yüksek cıkıyor