Gunesim_dogacak_06 Merhaba arkadaşlar bir sorum olucak kan testi sonuçlarım çıkmış açlık kan sekerim 82, tokluk kan sekerim de 135 çıkmış sizce normalmi? Bu arada 27+4 haftalığız siz hangi haftada şeker yükleme testi yaptırdınız ve sonuçlarınız ne cıktı??
Ecenaz345 Gunesim_dogacak_06 senn iyi bnm 80 açlık 196 tokluk ckmsti zaten kagtta gsteryo yksk olunca yukarı dgru ok la
DilanDag Gunesim_dogacak_06 24 haftada yaptırdım açlık 82 çıktı şeker yüklemesinde sonra 132 çıktı sinir 140 miş gayet güzel dedi doktorum çıkmadı çok şükür şeker🙏
Karla Sabah aç karnına 95 in altında, tokluk 140 altında olması gerekiyor. Senin gayet iyi. Ama yine de dikkat etmek te fayda var. Nasılsa iyi diye şeker yüklü yeme. Ben günde 3 kere insülin iğnesi kullanıyorum
Gunesim_dogacak_06 Karla kendi doktoruma 16sinda randevum var fakat bugün sağlık ocagindaki doktora rica ettim o da sonuçlara bakıp değerlendirsin diye. Biraz yüksek dikkat et karpuz yeme meyve de o kadar abartma fln dedi korktum 🙁
DamlaNur29 Karla canım kaç doz vuruluyosun bide havasını nasıl alıyorsn bana saat 10da 2ye getir vur dedi hemşire anlattı ama 1 e getirip basıcaksın havasını alcaksın dedi, yaptım iğneyi kendime imşallah olmuştur ya sabah ölçüçem bakalım benimde açlıklarım yüksek cıkıyor
Ecenaz345 Gunesim_dogacak_06 Evet canm.dyete basladm kontrol ölçüm yaprm kendime evde kendi.olccem.1 hafta byunca.snra doktora gdcem.bakcak
Karla Gunesim_dogacak_06 pilav, makarna, patates bunlar fazla miktarda yasak. Yiyebileceğini kadar yeşillik ve sebze ye. Biliyorum biraz can sıkıcı ama bebeklerimizi sağlıklı bi şekilde kucağımıza almak istiyoruz. Dikkat etmezsek fazla kilolu olurlar.. gelip geçici olduğunu bilmek motive etsin
Gunesim_dogacak_06 DilanDag yinede dikkatli olmakta fayda var bende bundan sonra daha dikkatli olucam
DilanDag Gunesim_dogacak_06 çok şekerli yiyen birisi değilim zaten gebelikte çok soğudum tercihlerim genelde ekşi :))
Gunesim_dogacak_06 DilanDag bende ilk başlarda çok aseriyordum eksiyi çok canım istiyordu. Şimdi de yiyorum ama tatlıya geçiş yaptım tatlı yemek istiyorum hep bende anlamadim gitti 🤫😁
Gunesim_dogacak_06 Karla evet geçici olduğunu bilmek içimi rahatlatıyor tabi aman dediğin gibi sağlıklı olsunlar da hem zaten son aylardayız ne olucak dayanırız 😁😁