Aygul01 Birinin anneligine babaligina bilip bilmeden yalnızca doktora gitmediği için kötülemek bence dengesizlik, nasıl bir hayatta olduğunu bilmiyoruz , belki maddi olarak Cook kötü bir durumda ve doktora gidemiyor herkes bizlerle aynı hayata sahip olmuyor veya düşünceye diye nasıl annesin sen diye başlayan cümleler bence çok yersiz ve dengesizce ben gerçekten birinin anneligine yorum yapacak kadar nasıl vicdansız olabiliyoruz bunu anlamıyorum karşıda bir hamile var ve korkmuş belli ki buraya yazmış umrunda olmasa niye sorsun bizim burda yapacağımız en güzel yorum bilgi vermektir haddimiz olmayan şeylere yorum yapmak değil bir daha bana yazmayın lütfen özellikle bu posta girip benim yorumumu üstünüze alınıp size yazmışım gibi davranmayın bir tane yorum gördüm sen nasıl annesin diye ona yazdım pismanda değilim sizi hiç ilgilendirmez