Ehnr
benim yorumumu okuyup okumamaniz önemli değil. Size yorum yapmak icinde beni muhataba almanızada gerek yok burda herkes istediğine yorum yapabilir, ki ben sizi hamile kadınlara dengesiz diyerek muhataba aldim bile. Burda yorum yapanlardan biride benim ve ortaya konuşuyorsunuz dengesiz diyorsunuz annelere sizce bu ne kadar uygun? Ben sataşmıyorum sadece yorumunuzu eleştiriyorum, sizin gibi zorlu süreçten gecen annelere dengesiz demeye hakkınız yok. Kızmış olabilirsiniz ama üslubunuzla yorumu eleştirirsiniz annelere dengesiz diyerek değil. Sağlıklı gebelik diliyorum 🌸