minik_pandam Bende kendimi hic hamile gibi hissetmiyorum. Neden bilmiyorum korkmuyorda degilim hani. Daha kontrolumuzede var. 14+3 haftaligiz
Zuhal1 Sezen3267 22.haftada anca hissettim cnm ara ara hissetmiyorum doktora sordum ilk gebelik normal dedi.
esrAlp Sezen3267 ben de oğlumda hissetmeyi beklememiştim 20. Haftada yaptırmıştım bunda dr öyle dedi şaşırdım 20 den sonra yaptırırım beklem sanırım
esrAlp 67380ipek inşallah sağlıklı haberlerini alırsınız ardından benim var hepimiz güzel haberler alalım🤲🏻🌸
MucizeBirKalp Daha 12. Haftadayim ama sanki hamile değilim diyemiyorum. 😅 hissettirmedi kendini ama karnim buyuyo sanki aşağı cekiyo beni yanında bel ağrısı mide bulantısı halsizlik yeterli hamile oldugumu hissetmem için.😅
Tortilla Sezen3267 daha erken canım ben 18 de hıssettm oda pıt diye damar atması gbıydı ama cok dıkkatlı olmak lazım belkı edıyor fark etmıyorsun zaten 24 e kadar hıssegmemek normal vucudun yag oranıylada alakalı erken gec hıssetmek.
Eliff66 esrAlp canim ben geçen hafta dokdora gittim sordum erken dedi ben bilmiyorum arttık erken hissedinleri duyunca üzülüyorum ben neden hissetmiyorum diye 😥
Nilaykirikbas5516 Sezen3267 canım hiç bozmayın moralinizi 20 den sonra başlarsınız hissetmeye genelde bu haftalarda bebekler çok aktif olmuyo