B-M-G-L-Z Ednr38 valla 3 tane doğurdum 3de de aynı acıyı yaşadım 4. Hamileyim yine aynı olacak biliyorum çünkü hiç bir şey kolay meydana gelmiyor 3 doğumumdada dikişim vardı
ecembugra53 Ednr38 o değişir canım öyle bi söylenti var ama herkeste değiştir bazen kolay bazen zır olabiliyor Çatı darlığı ile alakalı canım
Maviii13 Bende 2. Hamileyim ama bu doğumumda sezeryan olmayı düşünüyorum 🙈 ilk bebeğim 1 yaşına yeni girdi
Reyhan55 Maviii13 Ayy tıpkı ben bebeğim 1 yaşında ve hamileym sezeryan düşünüyorum ayyy benim gibi de varmisss
Eylulikraninannesi Doktorda önemli bence benim ilk doğumum saatlerce sürdü dikisimde vardı çok ağrı çektim ikincisinde 12 buçukta planlı normal doğumla başlatıldı doğumum 2 bucukta kucagimdaydi bebeğim dikişsiz 😊
Eylulikraninannesi Ednr38 canım sancım yoktu benim sadece 6 cm açılmam vardı ve çocuk kiloluydu olması gerekenden gün belirledik doktor suyumu patlatti iki saat sonra kucağıma aldım suni almadan 😊
Dilaraeymen Çatıyla alakalı canım. Doktor beni alttan muayene ettiğinde çatın çok güzel beni bile doğurursun dedi😂 iki doğumumda kolay oldu ama ikinci doğumum daha kolaydı sıfır sancıyla gittiğim hastanede 3 saatte doğurdum ne olduğunu bile anlamadım😂
Ayse0707 Ednr38 annem kardesimi tuvalete gittiginde dogurmus hic sancisi bile yokmus,dogduktan sonra biraz sanci cekmis😀
Maviii13 Reyhan55 ben hemoroidden çok çektim doğumdan 4 gün sonra hemoroid ameliyatı oldum o yüzden tekrar normal doğumu göze alamıyorum bebeğimde 4 kilo doğmuştu şimdi ki bebeğim içinde doktor önden gittiğini söylüyor o yüzden mis gibi yürüyerek gidip çocuğuma rahat rahat kavuşmak istiyorum ☺️