Asilzadesii 1anneadayi_ sorma ya niye gelmezler anlamıyorum ki çok mu rahatlar az rahatsız edelim onları 😂
Kubraaydogdu Asilzadesii böyle post açanlar hemen 3 4 güne doğuruyor . Seninde doğum hikayeni okuruz çok geçmeden 😀 Rabbim evladini sağlıklı sihhatli kucağına almayi nasip etsin 😀
Asilzadesii Kubraaydogdu ay amin amin ınşallah valla artık totem gibi bişey oldu açayım dedim bebeğin geleceği yok baksana temmuz annesi iken korkuyorum ağustos olmaya 😜😜 ınşallah bekleyen herkes kolayca doğurur çok sıkıldık artık
Reyhan55 Hilalse ay canım. Benimde canım tezdi bi an once kavuşmak istiyordum 38. Haftaya girdim dogmadi ne zaman doğacak Ayy gelemedi 😂 bide hani insan heyecan da yapıyor ne olacak nasıl olacak sizi cok iyi anlıyorum
Tugceeeky Aselyagmur biraz açık soracağım ama😂🙈 ilişkiye girdiğinizde içinize boşalma oluyor mu? Biz de giriyoruz ama tık yok😂😂
Beyza26 Asilzadesii e başkanlığını elinden alayım ozmaan canım 40+3 program bişey göstermiyor artık 😄
Aynurdogru Asilzadesii 39+6 haftligim 1cm aciklik bekliyoruz yalanci sancilar gidip geliyor gelsin artik istiyorum cok zorlaniyorum👶🏻💙
Acemi-anne Bende 39+3 hala bekliyorum her an sancım var mı die bakıyorum kendimi dinliyorum ama yok hic bir belirti yok 🤦🏻♀️ Havalar sıcak mahvetti ya bide bende ödemde cok oldu ne oturabiliyorum ne gezebiliyorum ne uyuyabiliyorum 🙈
Asilzadesii Acemi-anne valla artık korku morku kalmadı yeterki gelsin diyorum havalar sıcak dediğin gibi bunalıyoruz hele uyku hiç yok nerdeyse
Edaaberk Asilzadesii bugün 40 olduk. Doktor muayenede 1 parmak açılma var dedi. Akşam 9 gibi yatis yapacaz fitille baslatacak 😊
1anneadayi_ Asilzadesii ediyorumda ya 😂😂 yürüyorum egzerszi yapıyorm hurma ilişki vs ay yoruldum inanki 😂 hafif belim agrısa diyorm ki geçecek yine kandırıyor beni 🙈 valla yarın doktora gidicem çatı muayenesi sonuca göre doğumu başltablrz dedi nolur blmşyorm 🤷🏼♀️
Aynurdogru Asilzadesii adet sancisi gibi oluyor canim belinede vuruyor ama saniye az sürüyor gercek sanci 1 dkda fazla sürmesi lazimis oda bende sürmüyor😂😂
DuyguY Reyhan55 ilişki bebek kanala girdiyse zarar vermez mi kuzum bizimkide gelmek bilmiyor hiç ne su geldi ne nişan geldi kendisi gelcek gibi değil el atmak lazım😂