Asilzadesii 39+3 gelmiyor kızlar doğuramadım daha varmı bizimle aynı olan son 3 gün yazıyor programa göre ama tık yok 😭😭🐣
Reyhan55 190734 bende ne zaman doğacak ne zaman doğacak derken artık ümidi kesmistim tam kestim 38+6 da doğurdum bir anda
Asilzadesii Reyhan55 Allahım ınşallah başlar ya ilk hamilelik olduğu için sancı nedir nasıl olur bilmiyorum. Ama havalar da fena sıcak doğasaydı çok iyi olurdu
Reyhan55 Asilzadesii hiç bir belirtim yokken bir gece aşırı bel ağrısı ile uyandım nişan geldi ama nisan geldi diye hemen dogurmadm tabi ertesi günü buldu doğması canım
Asilzadesii Reyhan55 neler yaptın valla bende çok şey yapiyorum ama demekki yeteri kadar yapmiyorum daha gelmediğine göre
Reyhan55 Asilzadesii merdiven indim çıktım. Hem doğumu kolaylastiriyor aşırı yürüdüm o zaman bana bi enerji gelmişti tabi en ise yarayanida ilişki canım bir sorun yoksa dene derim
DuyguY Reyhan55 ilişki bebek kanala girdiyse zarar vermez mi kuzum bizimkide gelmek bilmiyor hiç ne su geldi ne nişan geldi kendisi gelcek gibi değil el atmak lazım😂