Zeynepsefa ben hiç araştırmadım dediğiniz gibi doktorlara güveniyoruz doğrusunu onlar biliyor diye ama bi yerden tesadüfen okudum yada duydum hatırlamıyorum aklımda şöyle kalmış bu aşının eğer gegebelik zamanında bi kesi veya yaralama gibi kazalarda yara yerinde oluşabilecek bakterileri önlediğini duymuştum hatta olaki sezeryan oluruz kaç kat kesiliyor sonuçta bıçaklar aletler hijyenik olmayan aletler veya pas gibi herhangi bişey varsa tehlike yaratıyormuş bu aşı bunlar içinmiş ama bende bu dediğinizi bi araştırayım gerçi bidaha ne zaman gene kalırım veya çocuk istermiyim bidaha bilmiyorum ☺️