Esra3334 baksana canm normalmiş herkese aynı olmuyor heralde çok kötü olanda var normal geçirende var walla resmini atsam korkarsınız kolum iki kol gibi olmuş şişten kıpkırmızı ve ilk günler zonkluyordu kaşınıyordu başım boynum heryerim ağrıyordu düne kadar midem bulanıyordu bugün şükür iyiyim kahvaltı yapabildim bi kaç güne seninkinde normalleşir ben buz koydum hep bide arkadaşlar kolanya iyi geliyor dedi sende dene istersen geçmiş olsun