Elifnurrr deletedmom213 😂 ay birisi beni anlatıyor gibi okudum şu an yuvarlasalar midem ve karnımın şişinden yuvarlanırım 🤪
deletedmom213 Elifnurrr Allah ımmmn çok şükürrr Yalnız değilmişim 😀😀😀 gözümde midemde aç açç 🤪🤪🤪 Doysamda patlasamda canım istiyor 😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋😛 🥨🥐🍭🍦🍧🍫🍰🍿🍩🥟🍯🍪🥃
NurdanHakan Ciara93 ahh ahh ahh 38.haftamın sonundayım tüy gibi bir kızdım Şuan yumurtaya benziyorum 25 kg aldım ve doymak bilmedim hiç hep yedim hiç Durmadım sabah kahvaltıda öğlen ne yesem öğlen yemeğinde akşam ne yesem die Düşündüm araları saymıyorum bile normal Doğum planlarken sezeryan yapacağım bebeğim fazlaca iri Olduğu için yediklerim ikimizede kilo olarak dönmüş yanı dikkatli olun derim
Ciara93 Burcu16 canım tam hatırlamıyorum ama üç ayda 4-5 kilo almışımdır. Kilo takibi yapmadım programda ben 🙁
Burcu16 Ciara93 anladım Can'ım bi şekerne de baktır cokta dert etme zaten takıntılı olmayarak en güzel doğal hamileliği yaşıyorsun 🙂 ben fazla takıntılıym daha zor böylesi😀
Ciara93 Songul42 aynen katılıyorum. Vallahi yiyorum şişiyorum yapacak birşey yok 😁 ilk gebeliğimde yaklaşık 20 kg aldım Sağlıklı bir şekilde yiyerek de zayıfladım. Darısı ikinciye inşallah, Doğum sonrası veririz umuduyla yemeye devam 😂
Songul42 Ciara93 aynen canim bendr bir kızım var 20 kilo aldim bende 5 kilo dunyaya geldi ilk.kizim bundada aynisi olacak velliki birsz fazla kilo alacam belki bu dahada geçecek saglikli olsunlarda veririx 🤗😘
Arven Ciara93 Herşeyi deniyorum soda süt dondurma mide şurupları ama ne yaparsam yapıyım bebek pozisyon değiştirip mideye baskı yaptıkça oluyor malesef daha ilerleyen haftalarda bebek aşaya indikçe geçermiş
NurdanHakan Ciara93 bende öyle diyordum ama mecbur kaldım sadece biz yiyip kilo almıyoruz bebeğimizde alıyor gelişimi önde gidiyor kilosu yüksek olunca doğumda zor ve riskli oluyor o yüzden
Elifnurrr deletedmom213 😅 benim eşim 6,5 kilo doğmuş. Çocuğumuz öyle olmasın diye yemeyi kesmem lazım ama yok artık yemekte en sona ben kalıyorum utanıyorum insanlardan ama iştahım hiç oralı değil 👯♀️Yarım nefesle yaşıyorum 🤰🏻
KereminAnnesi Ciara93 canım faydalı şeyleri ye , pek faydası olmayan seyleri azalt, dogumun zor olur cok kilo alırsan, doktorum uyarmıstı ben 9. Aydayım 10 kilo almısım toplamda, saglıklı güzel beslen ama kendini tut gereksiz seyleri cok yeme😘💞
Ciara93 KereminAnnesi evet ilk doğumum çok zor geçti 20 kg alınca.. İnan akıllanmadım ama tutamıyorum kendimi ya acıkıyorum sürekli 🙈
Ciara93 Burcu16 şeker vs bi sıkıntı yok şükür, keşke takıntılı olsaydım da bu kadar kilo almasaydım diyorum ama bakalım 🙂
deletedmom213 Ciara93 YAŞASINNNNNNN 🍼🥛🍭🍮 Amannnnn zaten hamileyiz keyf deeee mi yapmayahkk sendeeee Allah aşkınaaaaa🐥