Fatma8988
⚠️ Bunu hangi bilimsel araştırmaya, hangi bilimsel makaleye, hangi Prof Dr a dayanarak söylüyorsunuz çok merak ediyorum gerçekten. Bu şekilde bir yorum yaparak düşük riski ve dini hassasiyeti olan insanları ne denli kötü etkilediğinizin farkında mısınız?
❌Gebe bir arkadaşımız Sizin aklınıza uyup Progestan eşcinsel yapıyor içinde de domuz jelatini var deyip bu ilacı kullanmasa o karnındaki bebeğe ne olur hiç düşündünüz mü. Bir bebeğin hayatını riske atmak en büyük vebal değil mi ben mi yanlış biliyorum. ‼️ Çocuklar biz anne- babalara Allah ın emaneti değil mi daha doğmamış olsa bile.
💮Gebeliği riskli geçenlerin 💯 99 u Progestan kullanmak zorunda. Kendimden örnek vermek gerekirse o kadar ağır hastalıklar geçirdim ve geçmemekteyim ki kullanmış olduğum çoğu ilaçta domuz jelatini var. Ben bunları kullanmasam ölürüm. Ne yapayım sizce bırakayım mi ? E hani Allah ın bize verdiği can emanetti ve ona en iyi şekilde sahip çıkmak gerekiyordu⁉️
‼️Yeterli olmayan dini bilginiz ve görüşlerinizle gelip burda kimseye akıl vermeyin. Rica ediyorum .