Bence muayene olmanda fayda var en azından açılman kaç cm olmuş onu öğrenirsin nişanın gelmiş olabilir nişan değilse bile kahverengi leke ne anlama geliyor doğum öncesi bir sıkıntı yaşamaman adına öğrenmiş olursun. Benim nişanım hafif kanlı sümüksü şekilde gelmişti. Leke gibi değildi.