SeHer1909 geçen gün bana da oldu aynısı. Gece girdi ama sonra bir süre sonra kendiliğinden geçti. Ben de 36. Haftadayım. Doktoruma sorduğumda bu haftalarda normal olduğunu söyledi, bebekte gelmeye hazırlanıyor dedi. Doğum sancısı olsa geçmez, yürüyemezsin, normal ses tonunla konuşamazsın ve katlanarak artar artmıyorsa değildir dedi. Benimde ilk gebeliğim ben de bilmiyorum ama dr söylediklerini aktarmak istedim