[silindi] merve0128 Bende sabah akşam iciyorum canım artım geçti baş dönmesi dahi olmuyor ilk gunler oldu sonra alistim ilaci aliyorum hemen oturuyorum yarim saat
ecembugra53 merve0128 ben ilk 3 ay kullandım öyle olduysa yatmaya yakın iç ben öyle yaptık cok rahat ettim o ilacı bırakma şakın bebek rahme tutunsun diye doktor veriyor böyle seyler ihmale gelmez canım aman dikkat et ☺️
merve0128 ecembugra53 yok canım bırakır mıyım doktorumla konuştum fitil olarak kullan dedi öyle devam edicem
L_yla123 Benim doktorumda bna yazdı günde 3 defa ama kesinlikle eczanede ağızdan alınıcak desede sen fitil olarak kullan dedi bana bide günde üçdefa kullandım eğer zorlanıyorsan doktorunu ara danış istersen öyle yan etkisi yok bide daha etkili
Sehribann merve0128 fitil olarak vajinafan kullan. Bayilma oral alimda oluyor. Ve yatmadan kullanip direkt yat sirtustu , ayaklarinin altina da bir yastik koyarsan geri cikmaz. Bana doktorum boyle onerdi.