Ysmn_11 benim de aynen böyleydi sabaha kadar altı test yaptım hepsi de aynı böyle silik çıktı en sonunda gittim eczaneye gösteren testlerden aldım yane hem hamile yazan hemde kaç haftalık yazan testi aldım ordanda çıktı hamile olduğumu eğer yalnıslik yoksa hamilesin ama benim aldığım test bunun gibiydi ilk aldığım iki çizgi çıktı o diğer kısımda da çıkması lazımdı ordan çıkmadı negatif çıktı acaba sizinde o testlerdenmi üç çizgi çıkması lazım oyleyse