Daha bugün bununla ilgili başlık açtım canım ben de 25+1im dün çok zor hissettim önceki günler kıpır kıpırdı dün anca böyle yatarsam falan hissettim 😒 bugün daha iyi çok şükür normalmiş bir günü bir gününe tutmuyor. Bu arada o su gibi idrar ıslaklığı gibi akıntı bende 2 aydır var doktora gittim mantar olmuş 4 kutu fitil kullandım geçmedi 😒 gittiğinde sor belki senin de öyle olmuş olabilir