Zuvalll bakalım benim doktorum çok sorumsuz birisi oyuzden artık bırakmaya karar verdim şekerinde sinir da çıktı ama bişey yapmadığı gibi iyi dedi enfeksiyon var ama yok dedi niye böyle bişey yaptı bilmiyorum ve muayene sırasında çok tuhaf konuştu eşimle ilgili şeyler sordu durdu çok utandım çekindim. Bırakılan oyuzden gitmiycem artık erkek ti bu arada doktorum