Benim biyokimyasal riskim 1\86 cıktı. Kombine risk 586 idi. Doktorum nift test önerdi. Tepecik eah ta nipt test yaptırdım. Sonuç bekliyoruz. Bizde sonuca göre amniyosentez karar vereceğiz. 2hafta oldu ve günler geçmek bilmiyor. Evlatlar sınanmak cok cok zor… Allah sağ salim kucaklarımıza almayı nasip etsin. Sizin 130 risk olan biyokimyasal mı yoksa kombine mi