Benimde ikili testim 1/140 yüksek risk geldi fetal DNA testi yaptık temiz geldi çok şükür içiniz rahatladı gecem kontrolda dr bagırsakta parlaklık var dedi eğer bu testi yaptırmasaydım dowsendromu şüphesini kuvvetlendirecekti ama Prof bile dedi kapı gibi temiz sonucunuz var ilk zamanlarki kanamaya bağlı olabilir dedi. Eğer imkanınız varsa. Yaptırın derim