Cileklimilkshake34 ben ilk bebeğimi 13 haftalık iken öğrendim kuzum. Erkek dedi doktor çok emindi çünkü erkekler daha erken belli ediyor kendini. Şimdi 2.bebeğime hamileyim 21 haftalık olduk ve daha geçen hafta öğrenebildim cinsiyeti kızmış. Biz bile 5 aylık olduğumuz halde 1 buçuk saat uğraştık görebilmek için. Kızlar hem geç belli ediyor hemde göstermiyor kendini. Elbette yanılma payı olabilir ama kız deyip erkek olanını pek duymadım. Aksine erkek denilip daha sonra Kız denilenleri daha çok duydum. Bence hiç böyle şeylerin stresine kapılma. İnşallah Rabbim gönlüne göre,sağlıklı bir evlat nasip eder.😊