Güzel anneler merhaba. Bugün 13+3 olduk bebeğimle . Doktora gittik ikili test sonucumuz için. Herşey güzel yolundaymış çok şükür 🙏🏻 ayrıyetten cinsiyetide belki görür diye ultrasona soktu beni doktor . Baya bi zorladı kız olduğuna kanaat getirdi . Ben bişey görünmez daha diyodum ama . Bu değişirmi sizce ? O heyecanla çıkışta gittim şirin bi elbise aldım bide 🙈 dahada bişeyler almak istiyorum ama değişir vs. Diye çok seyler okudum. Kararsız kaldım şimdi. Bi daha bi ay sonra gidicem bi ay daha beklemelimiyim sizce ?