Arzutlc O kadar mutluyumki genel sezaryen olduğuma şükür belim kolım omuzumda ağrı olmadı spiral veya epidurallilerinn genel sorunu çünkü. Uyanma süreside 2de aneliyata girdim 2.30 da bebeğimle odadaydık 🙏
Mercan_ Blcns bende sizin gibi dusunuyorum nefes borunuza bayıltıktan sonra entube borusu takıldı mı acaba 🙄
Serciko Mercan_ canım bunun cevabını ben vereyim Entübasyon yapılıyor tabiki ama iç çapı 6.5-7.0 mm endotrakeal tüp takılıyor ince. Zaten sen hiç görmeyeceksin hissetmeyeceksin uyanınca bazen boğazda hafif yutkunurken ağrır 1-2 saat bu yüzden
Serciko Mercan_ yok yok hiç hissetmiyoruz hiçbirşey yok , okadarını araştırmamak lazım aslında. Benim kuzenimin eşi spinal oldu 3 gün oldu camera ile görüştük Keske genel olsaydım diyor o paniklemiş uyanıkken herkeste etkisi farklı oluyor.
Busrajj Mercan_ canım ben doğumhane den çıkarken yarı yarıya kendime gelmiştim 2 saat içinde falan gayet bilimdim yerindeydi 4 saatin sonunda kalktım yürüdüm.
Serciko Mercan_ evet gerçi bende herşeyi anlattırdım hem eşime hem kendi doktoruma her aşamasını 🙄 şimdi bazen endişeleniyorum bazen rahatlıyorum ama tercihim yüzde yüz genel anestezi benim. Ortak kararlar bu alındı Çünkü beni tanıyorlar.
Imfromlastnight Bende genel olacagim. Kardesim farkli bi operasyon gecirmisti oda benim gibi korkar bazi seylerden. Sonda cikarken acidi mi dedim yok be hicbisi anlamadim dedi. Oyuzden bari takarken bayildiktan sonra taksinlar. Cikisini artik bi sekilde hallederiz.
HafsaRumeysa Mnkannesi benm ilk dogum mecburi sezeryan oldu acil olunca belden asagi yaptilar bende asla tavsiye etmiyrm bel agrisi kaldi sabahlari tutulup kaliyorum ikinci dogumumda genel istedim
Serciko HafsaRumeysa hayırlısı olsun valla doktorlar ilk spinali öneriyor. Benim doktorlar da spinalde ilk 3-4 saat ağrıları hissetmediğinden rahat geçecek diyor zaten azalmış olacak ağrın. Ama ben kendimi biliyorum ben miyom için ameliyata girerken odadan çıkarken sedyede ortalığı birbirine katmışım düşünün daha odada hazırlarken beni hiç hatırlamıyorum 😂 ben genel oldum ameliyat iyiydim belki başkasına ağır gelir sonuçta her vücut birbirinden farklı. Artık kararım kesin.
HafsaRumeysa Serciko doktorlae oneriyo ama risklerini soylemiyolar ben ilk dogumda oldugumda doktor odaya kontrole geldiginde ilk ayaklarimi elledi hissediyomusun dedi evet dedim tmm iyi o zaman dedi cunku felc riskide var ve soylemiyolar o an aceleye geldi kabul etmistik yoksa asla belden asagi istemiyordum bu sefer doktora dedim genel istiyorum ilkinde boyle oldu diye hic demedide yok riski falan tamam sen nasil istersen dedi
belosunannesi36 Mercan_ canım 10 gün önce oldum çok rahat ve çok güzel geçti korkulacak hiçbirşey yok sondayı uyutmadan takıyolar genelde ve baticonu falan uyutmadan sürüyorlar sen uyanıkken herşeyini hazırlıyorlar önlükler vesayre ama hiç korkma kolundaki damar yolundan ilaçveriyor ki onu bile görmüyorsun iyi uykular diyor o an gözlerin kendiliğinden kapanıyor gerisi yok odanda kendine geliyorsun tam olarak ve bebeğin kucağında oluyor hiç korkma iyikide genel olmuşum bendede panik var sadece odana gelirken falan hatırlamıyorsun yolda baygın oluyorsun tamamen odana geldikten 1 saat sonra kendime geldim ben
Mercan_ belosunannesi36 icimi biraz olsada rahatlattınız tesekkur edeirm bir once su an bitsin istiyorum artık 🙄😊
belosunannesi36 Mercan_ sen uyuduktan sonra seni direk entübe ediyorlar canım zaten uyanırkende entübe borusunu çıkarıyorlar sonda acıyor evet ama dayanılmıyıcak acı değil o an bir acı yanma hissi oluyor 2 dk cık sonra yanma devam ediyor ondan sonra uyuyosun zaten
Pnr22 Mercan_ 5 gün önce genel anestezi ile kızıma kavuştum şuan normal olarak ağrım var oda olması lazım normal dusunuyordum ama bebeğimin doğmadan 2 gün öncesi hareketleri azalınca korktum doktorum kordonu düğümlenmis olabilir deyince korktum ve acil sezeryanla bebeğim alındı ve de kordon boğaza dolanmış dedi doktorum şükür bebeğime sagsalim kucağima aldım
Tucem 13 temmuzda genel anestezi olcam. 7 sene önce de o şekilde doğum yaptım. Baş ağrısı,bel ağrısı gibi hiçbir problem yaşamadım.ayrica sonda bayiltildigimda takıldı. Odaya çıkarken kendime gelmeye başlamıştım herşey çok yolunda gitti.
Serciko Tucem ayy hayırlı olsun sağlıcakla alın kucağınıza minnoşunuzu :) hikayelerinizi yazarsınız valla çok sevindim genel anestezili sezeryan olacak çok varmış aynı ay içinde. Bende okumak istiyorum girmeden çünkü Sezeryan diyince sadece spinal hikayeleri okuyorum buara pek genele denk gelmiyorum.