Merhaba hanimlar bende 2 kez genel anestezi alip sezeryan dogumla bebeklerimi kucagima aldim ve 3.hamileligim yine Doktoruma genel anestezi olsun diye direttim spinal anestezide daha sonra bel agrisi omuz agrisi bas agrisi olabiliyor birde ben ayıkken onlarin neper yaptığını hissetmek istemiyorum
Genel anesteziden uyaninca sanci oluyor ama agri kesici ignelerle agrilari dindiriyorlar ben Kesinlikle Genel anesteziden yanayim dogumdan sonra hic oyle bel omuz tutulmasi olmuyor daha rahat oluyor