Bsrlmnemr derinozkaya benimde sol tarafım böyle çıkıntı şeklinde oluyor çoğu zaman ya totosu ya sırtı diyorum 🤭
derinozkaya Buselensi sezaryen olacagım 14 agustosta tarih verildi bakalım insAllah sağ salim kucaklarım 🥺
Serena derinozkaya bu hafta şişmeye başladım bian önce doğurmak istiyorum artık inşallah 37-38 haftada dogururum 40 haftaya kadar kalmak istemiyorum bende 😅
06ikizannesi- Merhaba kızlar benim ikiz bebeklerim son üç gündür bir bebeğimde benim sık sık toplanıyor 28 haftamdayım erken doğum filan olucak diye dr a gitmeye korkuyorum bu haftalarda sizdede bu tarz toplanmalar olmuşmuydu acaba
Yasemin00 derinozkaya canım ilk hamileligim dehil ama ilk gibi tabiki buda 12 yıl aradan sonra 3 gebelik benim bu17 yasında bir kızım 12 yasında bir oglum var buda kız nasipse ama ilk gibi tabi heycanlıyız ailecek 🤗
derinozkaya 1Anne_ kesinn 😹 on dakika oturabildigimi hatırlamıyorum hemen midemin oraya poposunu dayıyor gel nefes al alabilirsen 😬😹
Sedaamm derinozkaya ay al bendende okadar vallahi benim de sağa doğru çekiyor karnım 34 haftayım 11 ağustos sezeryan günüm hayırlısıyla bir doğsalar dı😇
derinozkaya Sedaamm bende hep diyorum dogsada kurtulsam.. sonra sıcaklarda emzir onu yap bunu yap burda mı kalsa diyorum her yere beraber gidiyoruz öyle sırtlancanda cantasını hazırlayacan da 😹 ay cok aradayım doğurmasammı 😩 bende 14 agustos denildi