Kızlar merhaba bende kendi hikayemi anlatmak istedim belki birilerine derman olur benim de 17 ay bebeğim olmadı 36 yaşındayım 34 yaşında evlendim 3 ay sonra bi kadındoğuma gittim herşey normal dedi sonra dayanamadım 3 ay daha geçti bu sefer özel doktora gittim o da baktı gayet herşey güzel dedi tüm kan değerlerim tüplerim eşimin spermleri herşey temizdi yine olmuyordu bu işlemler bitti ben aşılama çok istedim doktor tamam dedi klomen kullandım yumurtam büyümedi fostimon iğne vuruldum 9 tane de büyüdü kendim vurdum hep alışmıştım çatlatma vurdum sonra aşılama oldum tabi ki tutmadı hüsranla yine olmadı sonra adet oldum ondan sonraki ay yine gittim bu sefer doktor hiç bişi yapmayalım dedi git kafanı dinle dedi ben ağlayarak çıktım ordan sonra çalışıyordum işi bıraktım işim çok ağırdı çünkü psikolojimde bozuktu işyerinde ilk önce kafamı boşalttım evimde oyalandım umrede olan bi arkadaşımdan bebeğim olsun diye dua istedim o da bana okunmuş elma getirdi bizde okuduk burda onu eşimle yedik kiloluyum 12kilo verdim sağlıklı beslendim eşimde sağlıklı beslendi aşılamadan sonra 6 ay oldu ben yine ınternetlerde nasıl hamilelik olur diye araştırıyordum karşıma arısütpolen yiyen çok vardı çörekotu yiyen ve çakşırköküotu suyu içenleri gördüm aldım tabi ki zararlı karaciğer hastalığı olan çakşırı içemez doktora sorulmalı bizde bi rahatsızlık yoktu yedik içtik eşimle birde yumurtlama testi aldım yumurtladığım gün 5 gün ilişkiye girdik çok su içtik çok dualar edildi kendimde çok okudum ilişki ters pozisyon denedik kafamızda çocuk yoktu aslında yine tutmaz diye yapıyorduk bu çok önemli psikolojimiz güzeldi yani çok şükür o ay bunları yaptık ve ben evliliğimizin 17.ayında hamile kaldım çok şükür rabbime şimdi 14+6olduk maşallah rabbim isteyen dileyen herkese nasip etsin inşallah 🤲❤️Instagramda bi takipçimi takip ettim şimdi o da hamile çok şükür fatoşdantarzyaşam takip etmek istersen soru sormak isterseniz yardımcı olmaya çalışırım Allah rızası için🤲