Bırakalı 3 ay oldu hamile olduğumu öğrendiğimde ilk 1 ay içtim günde 2 tane 3 tane ama inan ki onun verdiği vicdan azabından bıraktım özel bişi yapmadım her içtiğimde kötü oluyordum bir anda bıraktım şimdi eşim karşımda içiyor canım bile çekmiyor hatta kokusundan tiksiniyorum artık inşallah isteyen herkes kolayca bırakır önemli olan bebişlerimizin sağlığı 😊